Ophaal Procedure

Speciaal voor passagiers van en naar Schiphol hebben we een overzicht gemaakt van zaken waar je rekening mee moet houden. Zo reis je veilig en aangenaam met de taxi.

Ophalen vanaf Schiphol, hoe gaat dat?

  • Zorg bij aankomst op Schiphol, dat u uw mobiele telefoon bij u heeft en dat deze is opgeladen.  Zet uw mobiele telefoon direct na de landing op Schiphol aan.
  • Wij zijn uiterlijk binnen een 30 minuten tot 45 minuten na de landing op Schiphol. In de tussentijd kunt u uw koffers ophalen.
  • Voor (zakelijke) klanten met uitsluitend handbagage gelden andere afspraken. Zij dienen dit wel van tevoren te melden
  • Uw chauffeur zal kort na de landing contact met u zoeken, hij of zij vertelt u zijn naam, type auto en zijn mobiele nummer als u dat nog niet heeft.
  • Als u boven op de vertrekhal staat belt u de chauffeur op en geeft u aan tegenover welke nummer draaideur van de vertrekhal u staat.
  • De taxi zal standaard voor u klaar staan bij de deur “F” van vertrekhal 2.
  • Mocht u geen contact kunnen leggen met de chauffeur bel ons dan op kantoor: 070 – 2 089 089

Bij problemen

  • Mocht u ons desondanks niet kunnen vinden, belt de chauffeur gewoon even dan begeleidt hij/zij u telefonisch naar de juiste plek, of u kunt eventueel aangeven bij een van de andere draaideuren opgehaald te willen worden.
  • In sommige gevallen is uw vlucht vertraagd. Dit hoeft u niet te melden, wij houden uw vluchtnummer in de gaten. Mocht u echter (veel) vroeger aankomen dan gepland of een ander vluchtnummer hebben gekregen, dan willen wij dit uiteraard weten. Graag dan even bellen naar Nederland +3170 2 089 089.
  • Vluchtnummers en aankomsttijden die niet kloppen met de opgegeven datum kunnen niet worden gevolgd! Hierdoor loopt u de kans niet (op tijd) te worden opgehaald.
  • Wilt u ons ook bij vertragende factoren zoals verloren bagage, extreme drukte ed. even telefonisch informeren. Wanneer u geen contact opneemt, dan vertrekt de chauffeur na 40 minuten vanaf het moment dat de bagage als afgehandeld is gemeld en berekenen het volledige bedrag van de rit door.
  • Is uw bagage niet op de bagageband, maakt u daar dan direct melding van op ons centrale nummer 070 2 089 089, ga daarna pas aangifte doen van vermissing. De chauffeur weet dan dat het even kan duren voor u zich bij hem meldt. Als u zich niet tijdig bij ons meldt en we weten niet waar u bent, dan vertrekt de chauffeur na 40 minuten vanaf het moment dat de bagage als afgehandeld is gemeld en berekenen het volledige bedrag van de rit door.Wachten heeft dan geen zin, want volgens onze gegevens bent u dan niet met de vlucht gearriveerd. Controleer uw bevestiging daarom op de juistheid van de gegevens.
  • Als er door bepaalde redenen ( uw batterij is leeg, uw telefoon is loos, of andere redenen waardoor wij u niet kunnen bereiken) geen contact is gelegd tussen Klant en de Chauffeur dan vervalt uw taxi. Klant heeft eveneens geen recht op restitutie.

No Show !

Klant heeft eveneens geen recht op restitutie als er sprake is van een ’no show’. Van een no show is sprake als klant niet op het afgesproken ophaaltijdstip en locatie aanwezig is. Taxichauffeur is in de tussentijd verplicht om pogingen te ondernemen om contact op te nemen met Klant. De kosten worden bij de klant in rekening gebracht.

Onmacht

Er kunnen geen rechten worden ontleed als de volledige rit of gedeelte van de Rit niet uitgevoerd kan worden door zeer slechte weersomstandigheden, verkeersproblemen, bommeldingen ect. De extra gemaakte kosten voor een andere taxi of andere vervoer is voor eigen rekening. Wij proberen uiteraard een oplossing voor u te zoeken om u op te halen, maar mocht dit niet lukken dan heeft u recht op restitutie. U kunt ons niet aansprakelijk stellen voor het niet uitvoeren van uw taxirit.
taxi-groot.png

Boek uw taxi online

Gebruik snel en gemakkelijk ons geheel veilige boekingssysteem om een taxi te boeken, bereken uw tarief en reserveer online Of bel ons 070 – 2089 089, wij 24/7 beschikbaar.
faq.png

Klantenservice

Als je vragen hebt, staan wij voor je klaar. Je kunt ons e-mailen, bellen of gebruik maken van onze online klantenservice. Ook op Social Media zijn wij te vinden om je vragen te beantwoorden.

Over ons

Bestel uw taxi van en naar Schiphol. Wij zijn toonaangevend vervoersbedrijf met gevarieerde diensten en professionele chauffeurs. Wij hebben een gevarieerd wagenpark van luxe tot zeer luxe wagens en minibussen. Uw comfort en veiligheid zijn voor ons prioriteit.

ü  Al meer dan 10 jaar uw vertrouwde Schiphol taxicentrale

ü  Professionele taxichauffeurs

ü  Bestel uw taxi online en bespaar tot 50%

ü  24/7 vaste ritprijzen

ü  Veilig en snel online betalen

 

Kom in contact

Telefoon: 070 – 2 089 089

Website: www.supertaxi.nl

Straat: Ambachtsgaarde 324

Postcode: 2542 EZ

Plaats: Den Haag

Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Betaal mogelijkheden

Volg ons op social media